User not logged in - login - register
Home Calendar Books School Tool Photo Gallery Message Boards Users Statistics Advertise Site Info
go to bottom | |
 Message Boards » » NBA 18/19 Season Page 1 ... 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20, Prev Next  
dmspack
very good poster
18946 Posts
user info
edit post

Lol at ujw

6/17/2019 6:47:17 PM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Quote :
"Plus lebron and ad are imposing even if they ran out you, Justin and me at the other 3 spots."


I wouldn't put up with LeBron's passive aggressive bullshit. That team would implode.

6/17/2019 7:18:20 PM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

Buddy you just got yourself CUT!

6/17/2019 8:05:55 PM

LudaChris
All American
7709 Posts
user info
edit post

You could win with a starting 5 of Javi Gonzalez, Braxton Beverly, LeBron, AD, and Jordan Vandenberg.

6/18/2019 9:19:29 AM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Lol no. That would mean the only guy playing defense would be AD.

6/18/2019 12:05:12 PM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

Hey guys good news I might be able to stop idolizing CP3 soon

6/18/2019 8:45:26 PM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

Griz robbing the Jazz blind

6/19/2019 12:27:48 PM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Not really tho

6/19/2019 3:04:41 PM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

He can barely take it:




[Edited on June 19, 2019 at 6:07 PM. Reason : zoom out]

6/19/2019 6:05:56 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

what kind of jacket is Garland wearing

6/20/2019 8:07:35 PM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

6/21/2019 9:31:06 AM

BJCaudill21
Not an alcoholic
7884 Posts
user info
edit post

'shopped

[Edited on June 21, 2019 at 9:32 AM. Reason : i can tell by the pixels]

6/21/2019 9:32:47 AM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

lol Of course. AD hasn't even been traded yet.

6/21/2019 9:53:24 AM

LudaChris
All American
7709 Posts
user info
edit post

Zion gonna have some highlights as a rookie but definitely gonna struggle a bit with the adjustment.

Can't believe he already said he wasn't participating in the dunk contest. What a waste, haha.

6/21/2019 10:12:15 AM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

It will take him up to 3 yrs to make the transition and adjust to NBA.

6/21/2019 10:24:04 AM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

https://pbs.twimg.com/media/D9b45gkWsAAzLZG.jpg:large

6/21/2019 5:26:03 PM

BanjoMan
All American
8967 Posts
user info
edit post

Quote :
"Zion gonna have some highlights as a rookie but definitely gonna struggle a bit with the adjustment."


I agree. One thing that I never understood is how everyone backs this guy like he's the second coming... but he has no jumper. The NBA as it currently stands is designed around deep shooting. All of the elite players have that in their arsenal.

6/21/2019 7:20:48 PM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

Jordan didn’t have jumper as well when he entered the league. He didn’t need it. Lol

6/21/2019 7:24:20 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

Quote :
"The NBA as it currently stands is designed around deep shooting. All of the elite players have that in their arsenal."


6/21/2019 8:00:55 PM

BanjoMan
All American
8967 Posts
user info
edit post

nice ttry, but both of those dudes shoot better than zion.

6/21/2019 9:25:01 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

Middleton is obviously a better outside shooter, that isn't the person in the picture you're supposed to be focusing on.

6/21/2019 9:40:58 PM

BanjoMan
All American
8967 Posts
user info
edit post

yeah, but the freak can still shoot damn good for his spot. That's why he's the freak.

6/21/2019 9:43:09 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

not really

and i agree with your overall point, but Giannis isn't a good outside shooter

[Edited on June 21, 2019 at 9:49 PM. Reason : .]

6/21/2019 9:47:21 PM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

Giannis


Zion


[Edited on June 21, 2019 at 10:09 PM. Reason : E]

6/21/2019 10:07:24 PM

prb185
All American
1562 Posts
user info
edit post

Zion shot 34 percent from 3, just a smidge higher than Reddish and Barrett. Now of course he didn't need to shoot many 3s and he missed 3-4 weeks after the shoeplosion so that's way less attempts, but he's at least servicable from 3 based on the 1 year at Duke.

6/22/2019 1:16:13 AM

BanjoMan
All American
8967 Posts
user info
edit post

Plus Zion doesn't have the same length or size as the freak. Those two aren't the best comparisons

6/22/2019 1:53:46 AM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

Move the goalposts as far as you like

6/22/2019 9:22:14 AM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Lebron isn't a good 3 point shooter (career 34%) but I'd still say he's elite

6/22/2019 12:57:20 PM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

Zion can shoot, but he’s trying to do too much imo—dunk from the FT line, dribble like a PG, play in the low post like a center. He needs to know how to use his talents wisely.

6/23/2019 2:49:28 PM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

Harden tho

6/24/2019 11:19:50 PM

shoot
All American
6495 Posts
user info
edit post

Harden in China

6/25/2019 11:13:31 AM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

Quote :
"I think he will end up signing with a team like the Knicks for a max deal even with them knowing he likely won't play next season at all. Makes more sense than opting in for him and a desperate team like NY will still offer him a max contract"


Props to Justin? Durant opts out....

6/26/2019 1:58:25 PM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

So he can opt into a 5 year MAX with muh dubs. Maybe.

6/26/2019 3:44:07 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

He might sign a one year deal with muh Dubs with a one year player option. Get some big cash before he dips to the big apple.

6/26/2019 5:08:25 PM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

I'm not sure how that would work without being a bad deal for one or the other, depending on the money.

6/26/2019 5:49:35 PM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

I think there's pretty much no chance of Durant signing a short term deal. Someone will offer him a max deal and he'd be foolish not to sign it given that a return to his previous dominance is far from guaranteed.

6/26/2019 10:10:37 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

Whoops, I was thinking of Kawhi

6/26/2019 10:37:28 PM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

Kinda think that if KD wanted out so badly, he would've already decided by now. Same with Kawhi.

He will make so much more if he stays, so I just don't see the logic in NYY. Brooklyn has always made more sense since they have more pieces, but unless KD's always been dying to be a Knick, I don't get it.

6/27/2019 6:46:54 PM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

so Kyrie, KD and DeAndre Jordan are taking their talents to Bedford–Stuyvesant

6/30/2019 5:05:09 PM

thegoodlife3
All American
35314 Posts
user info
edit post

sounds like there’s a very good chance of Kawhi signing with the Lakers

holy mother of fuck if he does

6/30/2019 6:57:33 PM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Quote :
"Kinda think that if KD wanted out so badly, he would've already decided by now."


LULZ

6/30/2019 7:09:56 PM

Dynasty2004
Bawls
4759 Posts
user info
edit post

This is wild

6/30/2019 10:55:43 PM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

^^ I bet you feel real smart now that KD landed with the Nets instead of the Knicks. TGL predicted the same thing, so...

Either way, good for KD.Thanks for the rings and have fun with Kyrie (the year after next) and DeAndre Jordan (the year after next, not in any 4th Qs tho)

7/1/2019 12:38:22 AM

TreeTwista10
Laugh, Think, Cry
140968 Posts
user info
edit post

7/1/2019 12:56:47 AM

justinh524
HumanSkinTruckBaby
19620 Posts
user info
edit post

Dolan saw that Michael Jordan was getting ripped for being a shitty owner (sorry, governor) and was like HOLD MY BEER.

lmao at not offering Durant the max.

Also, muh pacers are gonna be sneaky good next year.

7/1/2019 6:11:26 AM

rwoody
Save TWW
28162 Posts
user info
edit post

As a well known neutral fan of the league, I'd like to say that all this is bad for the NBA!!

Also, iggy burning bridges, telling stories
https://twitter.com/TomerAzarly/status/1145546266543194112?s=19

7/1/2019 7:07:02 AM

thegoodlife3
All American
35314 Posts
user info
edit post

Quote :
"TGL predicted the same thing, so..."


nah

thought he might stay and get paid $texas not to play. definitely didn’t think the Knicks wouldn’t offer the max.

for sure didn’t agree with your line of thinking

7/1/2019 10:14:16 AM

UJustWait84
All American
24843 Posts
user info
edit post

Anyone with half a brain knew the Nets was a better setup than the Knicks. Feel free to dig through my posts if you’d like.

I think KD is dumb for walking away from what could’ve been an all-time-great dynasty, but at least he’s not a complete idiot for choosing Brooklyn over NYY.

Sad to see KD/AI gone, but getting Russel is pretty great.

7/1/2019 10:37:51 AM

thegoodlife3
All American
35314 Posts
user info
edit post

guess every NBA insider and reporter only has half a brain, because until he got injured, all of the reporting was saying he was going to Knicks

and the same people are still saying that he would have gone if healthy. they just made the decision easier for him by lowballing him.

7/1/2019 10:45:32 AM

Sweden
All American
12055 Posts
user info
edit post

^^ TIL Allen Iverson was a Warrior last season.

[Edited on July 1, 2019 at 10:47 AM. Reason : AI]

7/1/2019 10:47:17 AM

 Message Boards » Sports Talk » NBA 18/19 Season Page 1 ... 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20, Prev Next  
go to top | |
Admin Options : move topic | lock topic

© 2019 by The Wolf Web - All Rights Reserved.
The material located at this site is not endorsed, sponsored or provided by or on behalf of North Carolina State University.
Powered by CrazyWeb v2.37 - our disclaimer.